Tak to je super!

19.11.2011 10:48

Hip hip hurá! Komu že to? Mně! Mně! Mně!

Dlouhé měsíce jsem prohledával web a našla jsem to! Našla našla našla!

Zajímá tě co? Věř mi, budeš nadšená/ý! Protože tohle jen tak někdo nemá!

Je to jedinečné a skvělé! Jooooo! Napínám vás docela dost, že jo! 

A mám vám to vůbec říct? Je to pocta mít něco takového sama pro sebe!

Ale určitě víte že nejsem sobecká! Já jsem dar! Tak já to vybalím!

 

Jde o to, že jsem našla kontakt na... Hádejte třikrát!

Uhodli jste. Samozřejmě na Ell! Je to soukromý email! No jo! 

Ale víte co, rozmyslela jsem si to. Nedám ho sem. Zatím. Nejdřív napíšu Ellnese o našem webu, pak se uvidí. Třeba by se mnou udělala rozhovor!

:) :)

 Mohla bych vás poprosit aby jste mi napsali do komentářů nějaké návrhy na otázky? Díky lidičky. Tak cawky!

:) :) Vaše Sašetka Klárka

Rozhovor- Vaše otázky na Ellnesu

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek